Bijna op pad - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Annelooptnaarrome - WaarBenJij.nu Bijna op pad - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Annelooptnaarrome - WaarBenJij.nu

Bijna op pad

Blijf op de hoogte en volg

04 Mei 2016 | Nederland, Maastricht

Beste allemaal,

Ik zit in de kamer, alles ligt klaar om ingepakt te worden.
Het is dus nu best een rommeltje maar ala. Al hoewel mijn huis ziet er schoon uit!!

Morgen neem ik om 12u de trein, ben om 13u in Eindhoven alwaar mijn zoon op me wacht om samen met hen te lunchen en om 15.45u wordt ik op het vliegveld verwacht.
Het vliegtuig vertrekt om 17.45u.Ik ben al ingecheckt dus..........!

Om 19.35u land ik in Pisa en als ik de weg goed kan vinden ben ik een kwartier later in mijn hotel.

Ik ga pakken, hoop dat ik wat kan slapen en dan begint mijn avontuur.
Ik ben heel benieuwd maar heb er ook alle vertrouwen in.

Fijn weekend voor jullie. De zon is er in ieder geval.

Tot schrijfs.
Groet
Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2016

Bijna op pad

Actief sinds 05 Mei 2016
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 2695

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

30 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

30 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

05 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: